Mijn eerste reis - Reisverslagen van henk en winneke dirksen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van henk en winneke dirksen - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Hallo of beter HEJ op z'n Zweeds! Wij, Winneke en ik Henk zijn op dit moment woonachtig in Kopparberg. Op de foto's kan je zien dat er ook drie honden zijn. Frodo, Sep en Chess.










Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

slang

30 Juni 2007

zomer?

18 Februari 2007

Bordercollie
henk en winneke

Hallo of beter HEJ op z'n Zweeds! Wij, Winneke en ik Henk zijn op dit moment woonachtig in Kopparberg. Op de foto's kan je zien dat er ook drie honden zijn. Frodo, Sep en Chess.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3134

Voorgaande reizen:

01 Juni 2004 - 01 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: