slang - Reisverslag uit Kopparberg, Zweden van henk en winneke dirksen - WaarBenJij.nu slang - Reisverslag uit Kopparberg, Zweden van henk en winneke dirksen - WaarBenJij.nu

slang

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg henk en winneke

10 Juli 2007 | Zweden, Kopparberg

Wat een dag. Zoontje van Nick, die de bovenverdieping huurt, heeft een dode slang gevonden. Vader Nick was daar niet zo blij mee toen het beest in huis werd gebracht. Nu moet er een levende komen volgens Zebbe. Eh, liefst 5 want dan kunnen ze leuk met elkaar spelen. Volgens ons is het huis nu wel vol genoeg met de honden. Probeer dat maar uit het hoofd van een zesjarige te krijgen. Het slangetje zal nog wel een staartje krijgen. Vi hörs!

• 11 Juli 2007 - 10:30

Helma:

wat een heerlijk zweeds jongetje genoemd emiel.
    ik hoop dat hij nog vele levende slangen zal vinden.
    jou zweeds klinkt ook weer een stuk beter henk, vooral dat zuchten

• 11 Juli 2007 - 14:17

Je Mammie Hannie:

hoe is het gisteren afgelopen met de slangen, hebben jullie er nog meer in huis gekregen.
    of valt dat wel mee. mocht zeker niet van zijn vader.

henk en winneke

Hallo of beter HEJ op z'n Zweeds! Wij, Winneke en ik Henk zijn op dit moment woonachtig in Kopparberg. Op de foto's kan je zien dat er ook drie honden zijn. Frodo, Sep en Chess.